A feladat elemei
Készült: 2016
![Sportruházati arculat és webáruház](https://hydrogene.hu/wp-content/uploads/2016/08/dd_devices-320x156.jpg)
Nézd meg élesben: dogdayswear.com
Előzmény
2011-ben készítettük el a Bikram Jóga Buda átfogó arculatát, honlapját, belsőépítészeti terveit. A sikeres arculat révén több jógastúdió is érdeklődött munkáink iránt. A hazai gyártású jóga ruha márka ötletével 2015 -ben kerestek meg bennünket. A megálmodott sportruházat elsősorban a melegben végzett, intenzív verejtékezéssel járó sportokhoz ajánlott. Rugalmasan illeszkedik a testhez, diszkrét, és jó nedvességáteresztő képességekkel rendelkezik.
Logó és kisarculat
Az előzetes konkurens arculatok és a külföldi példák alapos vizsgálata után. Grafikai vázlatterveken keresztül jutottunk el a többszörösen átírt sportos vonalvezetésű emblémához ami magában rejti a vállalkozás (dogdays yoga wear, utalva a hot jógák atmoszférájára) dupla kezdőbetűit.
![Sportruházat logó](https://hydrogene.hu/wp-content/uploads/2016/08/logo_es_emblema-e1485875469968.png)
Olyan betűtípus választására törekedtünk ami formailag jól illeszkedik az emblémához és korszerű, a nyomtatási feladatokhoz is jól alkalmazkodó egyedi képet mutat az emblémával. Letisztultságával követi az embléma stílusát. Könnyen lehet, hozzá másodlagos betűtípusokat párosítani.
![Logó színvkombinációk](https://hydrogene.hu/wp-content/uploads/2016/08/logo-szines-alapokon-e1485875517223.png)
![Arulat és logó a Roll upon](https://hydrogene.hu/wp-content/uploads/2016/08/Arculat-a-Rollupon-e1485875567822.jpg)
A szín kiválasztásában, a narancssárgára esett a választás, mert kellően fiatalos, dinamikus és jól tükrözi, hogy melegben végzett sportokhoz ajánlott viseletről van szó. A kisarculat kiegészült rollup, molino, ruha címke és csomagolás grafika terveivel.
![arculat ruhacímkén](https://hydrogene.hu/wp-content/uploads/2016/08/csak-a-cimke.jpg)
![logó ruházaton](https://hydrogene.hu/wp-content/uploads/2016/08/derekon.jpg)
Webáruház Woocommerce alapokon
Egyik legelterjedtebb WordPress webshop motor adja az alapját a Dogdays online shopjának. Ehhez a motorhoz készítettünk teljesen egyedi reszponzív sablont. Ahol szükség volt rá ott egyedi funkciókkal bővítettük az alap funkcionalitást. Eszközeink: Az egyszerű színhasználat, letisztult formavilág és felkészült frontendes.
![honlaptervezés mobileszközre](https://hydrogene.hu/wp-content/uploads/2016/08/Webshop-Ipaden-1-e1485875273413.jpg)
Legyen szó, mobil-, tablet- vagy asztali böngészőröl, igyekeztünk minden platformon következetes megjelenést és vizuális atmoszférát teremteni. Ezen kívül, az ergonomikus használat és a könnyű, intuitív kezelhetőség voltak a vezető szempontok a honlap fejlesztésénél. A vásárlás menete legyen rövid és egyértelmű.
A visszajelzéseken túl, a növekvő látogatottság és forgalom alapján sejtetni véljük, hogy a honlap és az arculat jól működnek együtt. Nekünk sem véletlen egyik kis kedvencünk.
![webhop mobilon](https://hydrogene.hu/wp-content/uploads/2016/08/mobiltelefonos-nezet02-e1485875209768.jpg)