A feladat elemei
Készült: 2014
A SomnoCenter alvászavarok diagnosztizálásával, gyógyításával, eszközök forgalmazásával foglalkozó 8 éves egészségügyi vállalkozás. 2014 elején fordultak hozzánk, miután találkoztak egy korábbi arculattervezési munkánkkal, amelyet egy Budai jóga stúdiónak készítettünk. Ez a munkánk győzte meg leendő ügyfelünket arról, hogy minket válasszon az arculatuk felfrissítésére, honlapjuk elkészítésére, alvásközpontjuk belsőépítészeti tervezésére. Számos szedett-vetett honlap és egy kezdetleges kidolgozatlan grafikai arculat szolgált a munkánk alapjául.
Alapoktól újra kell tervezni a honlapot és a grafikai megjelenés.
Medical arculat elemei
A személyes találkozókat, részletes „Briefing” -eket, számos előtanulmány, konkurencia elemzés, vázlatterv követte. Az általános kisarculati elemeken túl számos további arculathordozó megtervezése vált szükségessé.
- Levélpapír, névjegykártya, boríték
- trifoldok, szórólapok, információs füzetek,
- fali grafikák, útbaigazító táblák,
- pecsételők,
- egységes belső és külső kommunikációs nyomtatványok,
- űrlapok, adatlapok, betegfelvételi kérdőívek.
Átfogó grafikai arculat megtervezése volt a cél, ami a vállalkozás minden területét érinti.
A SomnoCenter vezetése egy fiatalos, lendületes közösség akik fogékonyak voltak minden kreatív elképzelésünkre. Azonban azt fontosnak tartották, hogy olyan megjelenésben gondolkodjunk ami a szaktudásukat, az orvosi szakértelmüket, piacvezető szerepüket hangsúlyozza, megerősíti, kiemeli. Így került képbe a vörös kereszt – “medical vonal” – ami az orvosi segítségnyújtás szimbóluma A konkurens arculatoktól jól megkülönböztethető színek a tisztaságot és emelkedettséget sugallnak.
Online tartalomfejlesztés
A honlappal kapcsolatban a webdesign „Brief” -en keresztül hamar kiderült, hogy megbízónk olyan folyamatosan bővülő tartalom felépítésére vállalkozik, ami a kommunikációs munkatársak mellett, orvos szakemberek bevonását is szükségessé teszi a tartalom szervezésben.
Sarkallatos pontja volt a honlap tervezésésének, hogy a tüneteken és a betegségeken keresztül közelítsünk a látogatók felé. A tartalom szervezési ötletek mint a tünetek napszak szerinti ismertetése/tálalása, vagy a Somnolife – Alvásmagazin a korábbi honlapjaikhoz képest újszerű hozzáállást igényelt a megrendelő részéről.
Világos, tiszta kommunikáció reszponzív formában
A letisztult grafikai megjelenést igyekeztünk összhangba hozni a folyamatosan bővülő, sokoldalú tartalom által támasztott kihívásokkal.
Betűktől a fotózásig
Másodlagos betűtípust úgy igyekeztünk választani, amely a szakértelmet és megbízhatóságot sugall és a korszerű honlapok támasztotta követelményeknek is megfelel. Emellett úgy láttuk, hogy a világos kommunikációhoz és a korszerű megjelenéshez hozzátartozik az új honlapon az átlagosnál nagyobb betűméretek használata.
A jelentkezések száma, és az ügyfélkör ugrásszerű növekedése, jócskán felülmúlta várakozásunkat. Szakmai útmutatásukkal és tanácsaikkal az online jelenlétünket profi szintre emelték.
Koczó Levente Igazgató, Somnocenter