Egészségügyi központ teljes arculat és honlap

Somnocenter

Egészségügyi központ teljes arculat és honlap

Arculat és online branding. Logó és számtalan arculathordozó. Belsőépítészeti tervezés és webes megjelenés. Állandó együttműködés. Minden, ami az arculattervezéshez kapcsolódik.
Egészségügyi központ teljes arculat és honlap

Nézd meg élesben: somnocenter.hu

A SomnoCenter alvászavarok diagnosztizálásával, gyógyításával, eszközök forgalmazásával foglalkozó 8 éves egészségügyi vállalkozás. 2014 elején fordultak hozzánk, miután találkoztak egy korábbi arculattervezési munkánkkal, amelyet egy Budai jóga stúdiónak készítettünk. Ez a munkánk győzte meg leendő ügyfelünket arról, hogy minket válasszon az arculatuk felfrissítésére, honlapjuk elkészítésére, alvásközpontjuk belsőépítészeti tervezésére. Számos szedett-vetett honlap és egy kezdetleges kidolgozatlan grafikai arculat szolgált a munkánk alapjául.

Alapoktól újra kell tervezni a honlapot és a grafikai megjelenés.

Az alvászavar központ arculat következetes használata különböző arculathordozókon.

Medical arculat elemei

A személyes találkozókat, részletes „Briefing” -eket, számos előtanulmány, konkurencia elemzés, vázlatterv követte. Az általános kisarculati elemeken túl számos további arculathordozó megtervezése vált szükségessé.

  • Levélpapír, névjegykártya, boríték
  • trifoldok, szórólapok, információs füzetek,
  • fali grafikák, útbaigazító táblák,
  • pecsételők,
  • egységes belső és külső kommunikációs nyomtatványok,
  • űrlapok, adatlapok, betegfelvételi kérdőívek.

Átfogó grafikai arculat megtervezése volt a cél, ami a vállalkozás minden területét érinti.

A SomnoCenter vezetése egy fiatalos, lendületes közösség akik fogékonyak voltak minden kreatív elképzelésünkre. Azonban azt fontosnak tartották, hogy olyan megjelenésben gondolkodjunk ami a szaktudásukat, az orvosi szakértelmüket, piacvezető szerepüket hangsúlyozza, megerősíti, kiemeli. Így került képbe a vörös kereszt – “medical vonal” – ami az orvosi segítségnyújtás szimbóluma  A konkurens arculatoktól jól megkülönböztethető színek a tisztaságot és emelkedettséget sugallnak.

Online tartalomfejlesztés

A honlappal kapcsolatban a webdesign „Brief” -en keresztül hamar kiderült, hogy megbízónk olyan folyamatosan bővülő tartalom felépítésére vállalkozik, ami a kommunikációs munkatársak mellett, orvos szakemberek bevonását is szükségessé teszi a tartalom szervezésben.

Sarkallatos pontja volt a honlap tervezésésének, hogy a tüneteken és a betegségeken keresztül közelítsünk a látogatók felé. A tartalom szervezési ötletek mint a tünetek napszak szerinti ismertetése/tálalása, vagy a Somnolife – Alvásmagazin a korábbi honlapjaikhoz képest újszerű hozzáállást igényelt a megrendelő részéről.

Világos, tiszta kommunikáció reszponzív formában

A letisztult grafikai megjelenést igyekeztünk összhangba hozni a folyamatosan bővülő, sokoldalú tartalom által támasztott kihívásokkal.

Betűktől a fotózásig

Másodlagos betűtípust úgy igyekeztünk választani, amely a szakértelmet és megbízhatóságot sugall és a korszerű honlapok támasztotta követelményeknek is megfelel. Emellett úgy láttuk, hogy a világos kommunikációhoz és a korszerű megjelenéshez hozzátartozik az új honlapon az átlagosnál nagyobb betűméretek használata.

A jelentkezések száma, és az ügyfélkör ugrásszerű növekedése, jócskán felülmúlta várakozásunkat. Szakmai útmutatásukkal és tanácsaikkal az online jelenlétünket profi szintre emelték.

Koczó Levente Igazgató, Somnocenter